Georgië en Armenië. - Reisverslag uit Samarkand, Oezbekistan van Ella Verhagen - WaarBenJij.nu Georgië en Armenië. - Reisverslag uit Samarkand, Oezbekistan van Ella Verhagen - WaarBenJij.nu

Georgië en Armenië.

Blijf op de hoogte en volg Ella

09 Juli 2014 | Oezbekistan, Samarkand

Vanuit Turkije zijn we het zuiden van Georgië ingereden. Hier is de Sovjet tijd nog wel zeer zichtbaar. Het is geen florerend stukje land. Opvallend is de bovengrondse water?leidingnet.
Na een nachtje in Akhaltikse reden we naar Jerevan in Armenië. Daar zagen we heel veel dure auto's flaneren rond het grote plein. Na een leuke waterorgel show hebben we nog voetbal kunnen kijken in het hotel! Zelfs op reis is dat belangrijk.
Vanuit Jerevan vertrokken we naar Tiblisi. Deze route was een stuk mooier! Bergen en akkers met tomaten en zonnebloemen geven een positief beeld. En Tiblisi is gewoon een leuke hippe stad, waar het goed toeven is.
Maar om nu te zeggen dat ik me een goed beeld heb kunnen vormen van Georgië en Armenië?
Ik heb het doorkruist om naar Azerbeidjan te gaan.