terug - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Ella Verhagen - WaarBenJij.nu terug - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Ella Verhagen - WaarBenJij.nu

terug

Door: ella

Blijf op de hoogte en volg Ella

14 November 2009 | Nederland, Zeist

Uiteindelijk kon ik Ron en Maaike rond half 11 weer knuffelen. Zij stonden al een uur te wachten, want de info in het Motortrails, avond-tuurlijke motorreizen boekje kwam niet overeen met ons schema. Nou ja.
Heerlijk weer thuis te zijn, Nix even aan de telefoon gehad en Ingeborg en Nenna op de thee. En een zacht bedje.

Knie
Toch maar even naar de huisarts gebeld wat ik nu moet met mijn fijne dikke knie. Ik mocht even langs komen en heb nieuwe ontstekingsremmers gekregen, en een kruk, want ik mag eigenlijk niet belasten.hmm. Volgende week terug komen, want het vocht was nog veel te veel. Omdat ik uit het buitenland kom, schijnt het dat ziekenhuizen je niet willen helpen, omdat je de nare bacterie bij je kan hebben. De huisarts heeft daarom uit voorzorg al een paar kweken gemaakt, zodat duidelijk is dat ik geen schadelijke bacterie bij me heb, mocht het nodig zijn dat er iets met mijn knie moet gebeuren. Die kans is er wel.
Nou de eerste stappen zijn gezet, werk heeft ook al weer geroepen. Maar ook daar moet ik voorzichtig zijn. Want te veel belasten kan meer schade veroorzaken. Dus eerst maar even via de mail…