terug - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Ella Verhagen - WaarBenJij.nu terug - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Ella Verhagen - WaarBenJij.nu

terug

Door: ella

Blijf op de hoogte en volg Ella

14 November 2009 | Nederland, Zeist

Uiteindelijk kon ik Ron en Maaike rond half 11 weer knuffelen. Zij stonden al een uur te wachten, want de info in het Motortrails, avond-tuurlijke motorreizen boekje kwam niet overeen met ons schema. Nou ja.
Heerlijk weer thuis te zijn, Nix even aan de telefoon gehad en Ingeborg en Nenna op de thee. En een zacht bedje.

Knie
Toch maar even naar de huisarts gebeld wat ik nu moet met mijn fijne dikke knie. Ik mocht even langs komen en heb nieuwe ontstekingsremmers gekregen, en een kruk, want ik mag eigenlijk niet belasten.hmm. Volgende week terug komen, want het vocht was nog veel te veel. Omdat ik uit het buitenland kom, schijnt het dat ziekenhuizen je niet willen helpen, omdat je de nare bacterie bij je kan hebben. De huisarts heeft daarom uit voorzorg al een paar kweken gemaakt, zodat duidelijk is dat ik geen schadelijke bacterie bij me heb, mocht het nodig zijn dat er iets met mijn knie moet gebeuren. Die kans is er wel.
Nou de eerste stappen zijn gezet, werk heeft ook al weer geroepen. Maar ook daar moet ik voorzichtig zijn. Want te veel belasten kan meer schade veroorzaken. Dus eerst maar even via de mail…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ella

Positieve, enthousiaste motorreiziger en gediplomeerd masseur met veelzijdig organisatietalent.

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 32091

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

vervolg op de zijderoute

01 Oktober 2015 - 21 Oktober 2015

Naar Iran!

05 Juni 2014 - 26 Juli 2014

De Zuidelijke Zijderoute

28 Augustus 2012 - 15 September 2012

IJsland

29 Oktober 2011 - 19 November 2011

China op een presenteerblaadje

20 Mei 2011 - 03 Juni 2011

Cyprus

06 November 2010 - 27 November 2010

Altiplano 2010

12 Oktober 2009 - 10 November 2009

Bhutan, Sikkim en Nepal

Landen bezocht: