dag Bhutan - Reisverslag uit New Delhi, India van Ella Verhagen - WaarBenJij.nu dag Bhutan - Reisverslag uit New Delhi, India van Ella Verhagen - WaarBenJij.nu

dag Bhutan

Door: ella

Blijf op de hoogte en volg Ella

19 Oktober 2009 | India, New Delhi

Siliguri
Om half 7 stonden Tashi en de driver alweer op me te wachten om me in het busstation netjes in de bus naar Siliguri te zetten. Ik moest de Bhutan bus nemen, omdat die rustiger was/zou zijn.
Ja, in Bhutan was dat zo, maar zodra we over de grens waren, stopte de bus en stapten er veel meer mensen in dan er plaasen waren. En zo ging het eigenlijk steeds, even stoppen, aantal erin, aantal eruit. Om 11 uur in Siliguri en met de fietstaxi het latste stukje gedaan. In het hotel bleek Niels net bij de receptie te staan. Dus een gezelliger aankomst kun je niet wensen!
Niels haalt nu de andere reizigers op en om half 5 vanmiddag hebben we motorcheck.
Dank jullie wel voor alle reacties! De verhalen zullen vanaf nu wel korter worden, want waarschijnlijk zal de tijd om te schrijven minder zijn. Er zijn straks natuurlijk veel meer mensen om me heen. Maar ik blijf mijn best doen, en met voorbereidend werk op het netboekje gaat het wel goed!
Bhutan is even voorbij, een nieuw stukje vakantie begint. Ik zal proberen alle gedachten rond Bhutan een beetje te ordenen en proberen te verwoorden wat ik ervan heb gevonden, gevoeld en beleefd.
Maar dat motoren er beter passen, dat staat vast voor mij. Dus ooit....

En Marnix, ik kan de filmpjes niet zo goed draaien, ze blijven erg lang hangen. Ik probeer je ook te volgen en lees dat de Nuna alweer bijna testrijp is! Ik duim voor jullie!
Ik blijf alle verwikkelingen zoveel mogelijk volgen!



  • 19 Oktober 2009 - 09:03

    Quenna:

    Wat minder schrijven... mag :) je hebt jezelf al overtroffen :)

    Wat M zijn filmpjes betreft, die zullen we bundelen :) vooral de aftiteling die een stuk verbeterd is, na wat communication effort :)

    Geniet van je motor..... (K) van ons

  • 19 Oktober 2009 - 09:45

    Ron:

    Mooie verhalen en fijne gevoelens Geniet en de verhalen met de details horen we later wel.
    De filmpjes van het Nuon Solar team zijn leuk en de reparatie aan de auto loopt voorspoedig zoals je eruit kunt begrijpen.
    Liefs xx

  • 19 Oktober 2009 - 10:59

    Marry:

    Wat een leuke en verrassende verhalen over Bhutan. Zo te horen echt een land om in rond te trekken. Heel Aziatisch. Geniet van het motorrijden in zo'n mooie omgeving, wij genieten mee. Veel reisplezier gewenst uit een zonnig Spanje.

  • 20 Oktober 2009 - 17:48

    Marjon:

    Heeeee zus, klinkt alsof je je amuseert daar ! Wel wat kortere verslagen maken anders heb je niks meer te vertellen als je weer in Nederland bent... Ga straks Marnix even checken, want ben benieuwd. En de volgende reisverslagen zijn in aantocht want een collega gaat morgen naar Australië. Het is dus bijna niet te doen als je gewoon werkt en ieders vakantieperikelen kan volgen..... Ciao (b)ella !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ella

Positieve, enthousiaste motorreiziger en gediplomeerd masseur met veelzijdig organisatietalent.

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 32095

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

vervolg op de zijderoute

01 Oktober 2015 - 21 Oktober 2015

Naar Iran!

05 Juni 2014 - 26 Juli 2014

De Zuidelijke Zijderoute

28 Augustus 2012 - 15 September 2012

IJsland

29 Oktober 2011 - 19 November 2011

China op een presenteerblaadje

20 Mei 2011 - 03 Juni 2011

Cyprus

06 November 2010 - 27 November 2010

Altiplano 2010

12 Oktober 2009 - 10 November 2009

Bhutan, Sikkim en Nepal

Landen bezocht: